Dynamics 365 / Power Platform ondersteuning.​

Na het in gebruik nemen van uw Microsoft Dynamics 365 of Power Platform omgeving, is het essentieel om toegang te hebben tot deskundige ondersteuning. Snelle en efficiënte hulp bij vragen of uitdagingen is cruciaal om ervoor te zorgen dat uw team continu optimaal functioneert.

Basic

Power Platform – Dynamics 365 – Microsoft 365

Pro

Beste ROI

Power Platform – Dynamics 365 – Microsoft 365

Exclusief - Op maat

Power Platform – Dynamics 365 – Microsoft 365

Waarom kiezen voor ons Support & Maintenance programma?

Ons team bestaat uit gecertificeerde professionals die beschikken over officiële Microsoft-certificaten. Deze certificeringen waarborgen hun deskundigheid in Microsoft Dynamics 365 en Power Platform, waardoor ze uiterst bekwaam zijn in het bieden van zowel functionele als technische ondersteuning.


Return staat klaar om ondersteuning en onderhoud te bieden. U kunt ons bereiken via telefoon, e-mail of remote support tijdens en zelfs (voor dringende zaken) na de kantooruren!

Pages Services Inner Why Image e1703076625747
download 1

Support met de juiste tools. Behoud het overzicht.

Wij maken gebruik van trendy tools, zoals Power Pages (klantenportaal) & Azure DevOps voor een betere opvolging.

Hoe het werkt:

online banking star
return customer portal
online banking star
Aanvraag indienen
Klanten kunnen hun ondersteuningsaanvragen indienen via telefoon, e-mail of ons customer portal.
01.
Casebehandeling
Onze Service Desk beoordeelt elke case en categoriseert deze op basis van urgentie en complexiteit. De case wordt toegewezen aan een geschikte expert uit ons team, afhankelijk van de aard van de vraag of het probleem.
02.
Oplossing
De klant ontvangt een efficiënte en effectieve oplossing voor hun case.
03.
Kwaliteitsbewaking
Alle cases worden regelmatig beoordeeld door ons kwaliteitsmanagementteam. Deze beoordelingen helpen ons om onze service continu te optimaliseren en te zorgen voor de hoogste kwaliteitsstandaarden.
04.
Kennisbank
We houden trends en terugkerende vragen in de gaten om onze service proactief te verbeteren. Op basis van feedback en analyses introduceren we verbeteringen in onze processen en trainingen en kennis.
05.
Azure Devops :
Power Pages :

Contacteer ons voor een support & maintenance dienst op maat.